lördag 21 mars 2009

Usch inatt har det inte blivit mycket sömn, har alltid svårt att sova när jag ska upp och jobba dagen efter. Låg vaken från 00, till ungefär 05,30 tills ja slutligen somnade, och vaknade igen, en timme senare! Så frustrerande, och jag hade "sovmorgon" ända tills 08,30.. Usch det var jobbigt värre, men så mycket mer sömn vart det inte, jag låg och väntade in att klockan skulle ringa, sen upp och hoppa in i duschen, då kände jag mig faktiskt ganska pigg, men nu börjar det bli värre.
Jag får ta och dricka massa kaffe och kanske en red bull på jobbet! Tur att jag bara jobbar till 15 idag.

Efter jobbet ska vi dock hem till pappa som fyller år nästa helg, men som firas denna helg. Kommer somna över tårttallriken ^^

Jaja, ha en bra dag, så ska jag försöka med detsamma =)

Hejhopp

1 kommentar:

  1. hah hoppas du hinner äta upp tårtbiten innan du somnar i den då babe ;)
    ska kolla upp det där godstart! kram!

    SvaraRadera