lördag 11 juli 2009

JAG KOM IN!!!

YÄÄY, jag kom in på högskolan :D Är överlycklig ^^ Har varit ganska orolig den senaste tiden på om jag skulle komma in eller inte, vad skulle jag göra annars i ett helt år liksom? :S
24/8 börjar vi, och jag längtar redan! Fast först ska det fixas med studielån och böcker, har även börjat kika litegrann på lägenheter i Borlänge, men vi får väl se hur det blir med den saken..

Idag ska jag jobba iallafall, börjar 10, slutar 15, tidigast.. Sen efter det iväg mot Borlänge och Broken Dreams då syster min fyller år imorgon.

Ska ta med mig vår nya kamera :D och försöka ta lite roliga bilder, men tyvärr har jag inte hittat på nån bra väska åt den än :S

Nej nu vill vovvarna gå ut och kissa.

1 kommentar:

  1. Grattis själv!! Jag kom in på lärare ( knatte ) så det blir väl falun till hösten nu då, jätte spännande tkr jag. men lite läskigt också med att fixa allt innan.
    Vad kom du in på då?

    Skulle vara skoj att hitta på nått :)
    Take care

    SvaraRadera