fredag 8 juli 2011

8 juli 2011

Fy tusan, igår var jag än en gång riktigt klantig!
Höll på att göra mig i ordning för att gå till jobbet, stressad som tusan och halvspringandes fram och tillbaka genom lägenheten för att hinna med allting, när jag springer in i dörrkarmen, och jag hör ett knakande ljud från foten! AJ!
Så det var inte mycket mer än att ringa och sjukskriva sig och sitta hemma och tycka synd om sig själv.

Har inte gått till vårdcentralen eller någonting, känns ganska meningslöst eftersom att jag antar att man inte kan göra någonting åt en bruten/stukad tå?

Nåja, ont gör det i alla fall, och jag kan knappt ta ut hundarna på en promenad utan att börja böla.

Så hela gårdagen spenderade jag hemma, tyckte synd om mig själv och kollade på Desperate Houswives som har blivit min nya drog! Är så himla bra. Lite trist att jag är så långt efteråt bara, serien började sändas för 7 år sedan och jag börjar på säsong 1 nu?
Jag kommer nog dock ikapp snart :)

På tal om DH så vart jag nu sugen på att se ett avsnitt bara för det! Så det betyder slutbloggat för idag!

Ha det gött därute i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar