tisdag 5 juli 2011

dag 13

dag 13 - saker jag stör mig på

Ojojoj.. Detta kan bli en lååång lista :P

Jag stör mig fruktansvärt på folk som inte kan köra bil!

Jag stör mig på karlar som tror att det är lätt som en plätt att uppfostra barn, och som tror att vara hemmafru är rena semestern, inte för att jag har barn men kan lätt tänka mig att det är ett heltidsjobb.

Jag stör mig på kvinnor som mjäkar sig och inte kan skruva i en glödlampa för att det är "karlagöra".

Jag stör mig på folk som tycker att män är bättre på att köra bil än kvinnor.

Jag stör mig på en hel del mer saker, men det blir aningens enformigt att skriva upp alla dom grejerna, så detta får duga helt enkelt :D Ett litet axplock av saker jag stör mig på!

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Desperate Houswives och sedan ska jag nog sova, ska jobba imorgon 12-19, sedan ska vi hem till mamma för en grillfest, samt träffa Max som är på besök från England.

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar