onsdag 25 februari 2009

Frustration och sömnbrist

Å herregud, finns det något mer frustrerande än när någon snarkar när man ska sova?! Just nu skulle jag kunna strypa någon alltså.
Man ligger där och är lite halvtrött och kanske håller på att somna när man hör snarkningarna, är man tillräckligt trött brukar jag kunna ignorera och somna, men idag är så inte fallet, man kan inte fokusera på annat än dom där jäääävla snarkningarna, när en har tagit slut ligger man bara och väntar på nästa, som är snäppet mer irriterande.
Saken blir ju inte bättre av att man vet att jag måste verkligen sova, för om bara några timmar ringer klockan och man ska upp och duscha och flänga fram och tillbaka med flyttkartonger och det ska målas skåp och fixas med handtag och allt möjligt.

Nej nu orkar jag inte med nånting känns det som, men för att jag åtminstone kanske ska få lite sömn så ska jag nu försöka sova - i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar