lördag 21 februari 2009

Melodifestivalen

Igår var jag som sagt på genrepet för Melodifestivalens tredje deltävling i Leksand (heja Dalarna!)
Det var faktiskt riktigt roligt, trodde att det skulle vara jättelite folk och att artisterna och programledaren skulle vara lite halvslöa eftersom att det inte är på riktigt.
Men icke då! Det filmades och alla var helt hyper, kul var det!

Så nu vet jag vilka låtar som kommer vara med i kvällens program ;) Avundsjuk någon?? ;)

Nu håller msn på att dö tror jag, det går inte att logga in, då måste man installera nyaste uppdateringen och givetvis så funkar ju inte det! AAAH jävla msn :S

Jaja, nu ska jag snart klä på mig dom urtjusiga jobbkläderna och bege mig till jobbet ^^ Jobbar bara 5 timmar idag, men det är tillräckligt, tro mig, mina fötter hinner dö 5 gånger om på den tiden :)

HejSvej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar