fredag 20 februari 2009

Snart går flyttlasset!

Åh vad jag längtar tills på onsdag! Då får vi nycklarna till nya lägenheten :D
Det blir att åka till Borlänge på morgonen och fixa med färg, sandpapper och lite grejor, vi ska ju göra om lite i köket, ta bort dom irriterande skjutluckorna i överskåpen och måla vitt inuti och ha öppet istället :) Kommer bli fint tror jag!
På torsdagen ska jag, Lina, mamma och moster till IKEA i Gävle! Ska inhandla kökshandtag och sänglampor ;)
På helgen sen är det flytt för hela slanten,, Inte så värst roligt, men det kommer bli så skönt när vi sen kommit iordning och har något eget, bara jag och älskling :)

Ikväll är det genrep för Melodifestivalen i Leksand, vi har vunnit biljetter på jobbet och vi är tre stycken som ska åka iväg och kolla, har egentligen aldrig varit mycket för Melodifestivalen, men det kan ju bli roligt med en liten utflykt med jobbarkompisarna ^^

I helgen ska jag jobba iallafall, så får älskling hålla på och rensa och åka till tippen, det överlämnar jag till honom :)

Ne nu är de nog lunch som gäller snart, klockan 17 ska jag vara klar att åka mot Leksand (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar