måndag 23 februari 2009

Idre, januari 2009

Igår var en jäkligt stressig dag för oss på macken! Men jag tycker själv att jag klarade av att hålla lugnet ganska bra, är lite småstolt ;)

Idag ska jag och min moster förbi Falu lasarett och hälsa på min mormor som har nåt fel på gallan eller liknande :S

Annars är det inte mycket som händer idag, ganska skönt eftersom att jag har jobbat hela helgen och snart är det dags för flytt så då blir det inte mycket vila :)

Måste verkligen köpa en ny kamera! Har ingen sladd till min gamla så jag får inte in bilderna på datorn, snacka om frustrerande!

Men lite bilder kanske man ska lägga in iallafall, blir lite mer intressant då ;)
Så här kommer några bilder från när jag var med Lina och hennes familj i Idre i januari!
Kan ju tillägga att det inte var sådär jättebra skidväder ;)

I knappliften på väg upp mot toppen..


Våran stuga låg alldeles bredvid backen, var bara att ta på sig skidor och åka rätt ut! Hur härligt som helst!




Lilla sittliften på baksidan, man var inte så kaxig när det började blåsa och liften gungade som tusan!



Under dagar med fint väder skulle man nog kunna se toppen från våran stuga, men nu var ju så inte fallet när vi var där.. Men roligt hade vi ändå :D

Det var allt för mig för tillfället ^^ Nu är det duschen som gäller och sen åka mot Falun!

Toodles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar