tisdag 14 juni 2011

dag 02

Dags för dag 02! Min första kärlek.

Jag har som sagt alltid varit ganska blyg och tystlåten och aldrig riktigt vågat prata med killar face to face, för mig har det alltid varit enklare att vara mig själv via internet, eftersom att jag ville att människor skulle lära känna mig för den person jag var, istället för att snabbt avfärda mig som för ful eller för tjock som det lätt blir om man träffar killar till exempel på krogen.

Så andra halvan av nian hade jag fortfarande inte haft en pojkvän, och jag var ute på mycket olika communityn, när jag fick kontakt med en kille som hette Daniel som bodde, precis som jag i Borlänge. Vi pratade mycket över MSN och jag blev kär. Vi bestämde oss för att träffas.

Han kom och hämtade mig på en parkering alldeles bredvid där min pappa just då bodde, vi åkte sedan hem till min mamma där vi skulle vara ensamma. Jag kommer ihåg att jag var supernervös och pratade mycket och fort! Kvällen var ganska oskyldig egentligen, vi båda var nog väldigt blyga och ingen vågade egentligen ta det första steget, utan vi kollade på film och pratade mest. Tillslut så var det nog en av oss som tog mod till sig och pussade den andra.
Sedan hux flux var det sent och han var tvungen att åka hem.

Vi fortsatte att träffas och umgicks i stort sett varje dag i tre års tid, innan det tog slut mellan oss.

Kärleken tog slut, men vi är fortfarande vänner, både han och jag har gått vidare in i nya förhållanden som förhoppningsvis passar oss båda bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar